APSIPIRKIMAS

Ar galiu apsipirkti be paskyros?
  • Taip, Jūs galite įsigyti prekes kaip svečias.
Kaip atšaukti ar koreguoti prekių užsakymą?
  • Norėdami koreguoti ar atšaukti atliktą užsakymą susisiekite su mumis telefonu +37061849247 arba el. paštu [email protected]. Būtinai nurodykite užsakymo numerį bei vardą ir pavardę.
Kada prekė bus prekyboje?
  • Norint gauti tikslesnę informaciją, rašykite mums el. paštu [email protected] arba galite susisiekti tiesiogiai Facebook paskyroje.
Ar galiu atlikti užsakymą telefonu?
  • Jeigu jums patogu, užsakymą galite atlikti paskambinę telefonu +37061849247.
Kaip sužinoti, kad pirkimas buvo sėkmingas?
  • Sėkmingai atlikus užsakymą į nurodytą el. paštą gausite patvirtinimą. Jeigu patvirtinimo negavote, įsitikinkite, ar el. pašto adresas buvo įvestas teisingai ir ar laiškas nenuėjo į „Spam/Junk“ aplanką. Jeigu manote, kad užsakymą atlikote teisingai, tačiau nerandate patvirtinimo – susisiekite telefonu +37061849247 arba el. paštu [email protected]

VARTOTOJO PASKYRA

 Kaip susikurti naują vartotojo paskyrą?
  • Puslapio viršuje, dešiniajame kampe pelyte užeikite ant „Mano Paskyra“ ir paspauskite „Registruotis“. Užpildykite reikalingus laukelius, sutikite su taisyklėmis ir spauskite „Registruotis“. Į savo el. paštą turėtumėte gauti registracijos patvirtinimą.
Jeigu pamiršau savo vartotojo slaptažodį?
  • Puslapio viršuje, dešiniajame kampe, pelyte užėjus ant „Mano Paskyra“, spauskite „Prisijungti“, „Pamiršote slaptažodį?“. Įveskite el. pašto adresą (būtinai tą, su kuriuo registravotės) ir spauskite „Patvirtinti“. Į Jūsų el. paštą bus atsiųsta nuoroda su slaptažodžio atnaujinimu.

UŽSAKYMAS 

Kaip aš galiu sekti užsakymą?
  • Kai užsakymas bus išsiųstas, į el. paštą gausite informaciją su siuntos nr. bei nuorodą, kurią atvėrę galėsite jį sekti . Užsakymo būseną taip pat galėsite matyti prisijungę prie savo paskyros, paspaudę „Užsakymų istorija“, „Užsakymo informacija“.
Kodėl mano užsakymas atšauktas?
  • Atmetimo priežastys gali būti kelios:
    • negavome apmokėjimo už prekes;
    • užsakymas atšauktas Jūsų prašymu;
    • nepakankamas užsakytų prekių likutis sandėlyje.
Gavau ne tas prekes, ką daryti?
  • Jeigu esate įsitikinęs(-usi), jog gautos prekės yra ne Jūsų, tuomet susisiekite telefonu +37061849247 arba el. paštu [email protected].
Gavau siuntinį, tačiau jame ne visos užsakytos prekės, ką daryti?
  • Jeigu gautame siuntinyje trūksta Jūsų užsakytos prekės, tuomet susisiekite telefonu +37061849247 arba el. paštu [email protected].
Gavau užsakymą, tačiau prekė(-s) pažeista(-os), ką daryti?
  • Jeigu gautos prekės yra brokuotos, susisiekite telefonu +37061849247 arba el. paštu [email protected]t, prisegę pažeistų(-os) prekės(-ių) nuotraukas ir išsamų aprašymą.
Minimali užsakomų prekių suma
  • Minimalus prekių krepšelis yra 15,00 Eur (pristatymo mokestis į prekių krepšelį neįskaičiuojamas).

PRISTATYMAS

Kiek kainuoja pristatymas?
  • Užsakymams, kurių vertė yra  30 € ir daugiau, pristatymas yra nemokamas siunčiant į DPD terminalą, Venipak atsiėmimo tašką arba Venipak kurjeriu.
    Užsakymams, kurių vertė nesiekia  30 €, pristatymo kaina yra 2,49 € į DPD terminalus, 3,00 € į Venipak Atsiėmimo taškus.
  • Pristatymas į namus (Venipak kurjeriu, Lietuvoje) nemokamas nuo 40 €. Kai užsakymo vertė mažesnė – pristatymo kaina 3,99 €.
  • Dėl pristatymo į Kuršių neriją prašome susisiekti el. paštu [email protected] dėl kainos patikslinimo.
Per kiek laiko pristatomas siuntinys?
  • Užsakymai dažniausiai pristatomi per 1-3 d.d.
  • Švenčių laikotarpiu siuntos keliavimo laikas gali užsitęsti iki 2-6 d.d.
Pristatymas į namus
  • Prekes pristatome jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje.
  • Prieš atvažiuodamas, kurjeris jus informuos skambučiu (arba SMS žinute) apie planuojamą pristatyti siuntą ir pristatymo laiką.
  • Pristatymo į namus laikas: I–V 08:00–18:00 val. (gali kisti pagal metų laiką ar kurjerių tarnybų užimtumą).


APMOKĖJIMAS

 Kaip aš galiu apmokėti už siuntinį?
  • Mokėjimą galite atlikti per elektroninę bankininkystę ar banko kortele (Google Pay, Apple Pay). Taip pat galima apmokėti bankiniu pavedimu.

NUOLAIDŲ KODAI

 Kaip aš galiu panaudoti nuolaidos kodą?
  • Nuolaidą pirkinių krepšeliui galite pritaikyti įvedę jos kodą į laukelį, nepamirškite paspausti „Pritaikyti“.
Ar galiu panaudoti 2 nuolaidos kodus vienu metu?
  • Šiuo metu laukelyje „ Nuolaidos kodas“ galima pritaikyti tik vieną nuolaidos kodą, nepamirškite paspausti „Pritaikyti“.
Ar galiu nuolaidos kodą pritaikyti prekėms, kurioms taikoma akcija?
  • Nuolaidos kodai taikomi tik ne akcinėms prekėms, išskyrus atvejus, kai informuojama, jog nuolaidos kodas galioja visoms prekėms, specialaus pasiūlymo metu.

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Kokius produktus aš galiu grąžinti?
  • Nusipirkę netinkamos kokybės maisto prekę, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 14 dienų. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai. 
Kokybiškos maisto prekės negali būti grąžinamos.
Kur siųsti grąžinamas prekes?
  • Dėl informacijos apie tolimesnius veiksmus prašome kreiptis el. paštu [email protected].
Per kiek laiko grąžinami pinigai į banko sąskaita?
  • Kai nepristatytos prekės bus grąžintos Pardavėjui, pinigai į Jūsų banko sąskaitą sugrįš per penkias darbo dienas.

BENDRI KLAUSIMAI

 Kur galėčiau rasti Jūsų fizinę parduotuvę?
  • Fizinės parduotuvės neturime, tačiau mūsų siūlomas burbulines arbatas Gummy Boba Latte rasite Rimi ir Šilas prekybos centruose.
Pirkinių krepšelis
Scroll to Top